Leta i den här bloggen

måndag 6 maj 2013

Bodys i strl. 68

Äntligen är det vår!

Hej på er! Jag lever fortfarande även om jag inte är särskilt aktiv på att blogga just nu. Ska jag vara ärlig så var det ett bra tag sedan som jag orkade sy någonting och min syinspiration är som bortblåst (vilket troligtvis beror på att jag är höggravid och känner mig galet trött). Dessa plagg har legat färdiga i några veckor, men jag har varken orkat fota eller blogga om dem förrän idag.

Material: All jersey är från Liandlo och mudd från Stoff & Stil.

Mönster: Ottobre 6/2012, men jag har modifierat om grenen och gjort knäppning i ena raglanärmen ( jag tycker att de blir finare så :) ). Prymknappar från Bibbis.

Jag har fotat fler färdiga alster som jag kommer visa upp här på bloggen inom de närmsta dagarna. Nu ska jag bara försöka hämta lite kraft så att jag orkar sy ihop 4 bodys till som ligger utklippta innan lilltjejen tittar ut i juni.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar